لوگو
EN

درباره ما

685 بازدید

برند فامیلا در سال 1384 با هدف تکمیل سبد خانوار مشتریان ثبت گردید.

با تولید انواع ماکارونی وارد عرصه مواد غذایی شد و به تدریج محصولاتی چون رب گوجه فرنگی، تن ماهی، سس کچاپ، روغن زیتون، سرکه سیب و دانه زیتون را به سبد غذایی خود اضافه کرد.
در سال 1388 فامیلا در جهت تکمیل سبد غذایی خود 4 روغن خوراکی (آفتابگردان، سرخ کردنی،کانولا و ذرت) و دانه های زیتون وارد بازار کرد.
امروز فامیلا با تداوم در کیفیت ، نوآوری در محصولات ، ارتباط پایدار با مشتریان و تلاش در جهت حفظ مشتریان وفادار به برندی مورد اعتماد و محبوب مبدل شده است.

تندیس تقدیر نکوداشت صنعت, معدن و اصناف از سازمان صنعت معدن و تجارت/ تیر ماه 94 استان البرز
تقدیرنامه اهتمام به برندینگ جشنواره ملی برندهای برتر
تندیس تقدیر نکوداشت صنعت, معدن و اصناف از سازمان صنعت معدن و تجارت/ تیر ماه 94 استان البرز
تقدیرنامه اهتمام به برندینگ جشنواره ملی برندهای برتر

چشم انداز و ارزش ها

ارزش های برند (Values)
حمایت و پشتیبانی از خانواده با تاکید بر بانوان به عنوان مهمترین فرد تصمیم گیرنده در خانواده.
صداقت در گفتار و عملکرد محصولات و خدمات
ارزش کلی برند (Total Value Proposition)
برند فامیلا باید با ایجاد تصویر برندی که همیشه ارزش بالایی برای مشتریانش قائل است و همواره انتظار مشتریان را فراتر از تصورات آن ها برآورده می سازد معرفی می گردد. به طوری که همواره به عنوان یک برند بسیار محبوب در ذهن مخاطبان اصلی ( بانوان ) شناخته شود ( Cult Brand )
استرتژی اصلی برند
ارزش آفرینی بیشتر و سریعتر نسبت به رقباء همسو با ارزش های تعریف شده
پیروزی در بازار از طریق ارائه منافع و ارزش بالاتر به مشتریان

 

افتخارات

جایزه جهانی ابتکار و نوآوری IUI 5002
جایزه جهانی ابتکار و نوآوری IUI 5002
تندیس تقدیر از برترین شرکت های صنایع غذایی به انتخاب مصرف کننده گان سال 92
تندیس تقدیر از برترین شرکت های صنایع غذایی به انتخاب مصرف کننده گان سال 92